imagine exemplu

CLASA PREGATITOARE 2023

ZIUA PORTILOR DESCHISE - 2023

OFERTA SCOLII 2023

Proiectul eTwinning Kids of Using Their Minds

eTwinning

Proiectul eTwinning "Kids of Using Their Minds"

 

Proiectul eTwinning "Kids of Using Their Minds" a început în luna septembrie 2022, prin căutarea partenerilor de proiect și a continuat pe grupul de Whatsapp, până la postarea și apoi aprobarea lui pe noua platformă colaborativă, European School Education Platform

În proiect sunt implicate opt școli din Turcia, o școală din Cehia și două școli din România. Activitatățile cu elevii au început în luna ianuarie 2023 și vor dura 3 luni.

În fiecare lună copiii sunt provocați să participe la câte un joc, să utilizeze diverse instrumente digitale Web 2.0,  să realizeze prezentări cu ajutorul aplicației Voki (limba engleză, limba română și turcă), să joace Sudoku online, să se întâlnească prin intermediul platformei Zoom.

Profesorii lucrează împreună la elaborarea diplomelor în Canva, prezentarea paginii de proiect, crearea unei pagini cu o fiecare lună din calendar (din lucrările elevilor), folosesc tehnica Tangram și elaborează expoziții virtuale în spațiul Twinspace al proiectului.

Coordonatorul acestui proiectului este prof. înv.primar, Nechifor Violeta. Clasele participante în proiect sunt: I C, I B, a II-a B. Proiectul se bucură de implicarea d-nelor dir. prof.Lungu Mihaelia, prof.dr. Stoian Loredana, dar și de sprijinul părinților elevilor implicați.

 

Activități si resurse:

✅ Pagina proiectului

Galeria Emaze

Diseminare Facebook


CONCURS INGRIJITOR

Știri

Actualizare:

 

REZULTATUL FINAL AL CONCURSULUI

 

 


CONDIȚII DE PARTICIPARE ȘI CALENDAR

 

SELECTIE MOBILITATI ERASMUS+

Erasmus+

ANUNȚ

 

  Școala Gimnazială ”George Tutoveanu” din Bârlad anunță începerea implementării proiectului 2022-1-RO01-KA120-SCH-000109507, finanțat în cadrul programului Erasmus+. 

Acesta se desfășoară în perioada 01.06.2023-31.12.2027.

Obiectivul general al acestui proiect este dezvoltarea competențelor profesionale ale cadrelor didactice ale școlii, prin participarea la cursuri de formare a profesorilor, în vederea:

  • Îmbunătățirii competențelor digitale ale profesorilor în vederea modernizării activității didactice în raport cu nevoile elevilor;

  • Acceptării și schimbării percepției asupra elevilor ce provin din medii defavorizate, a îmbunătățirii integrării acestora în comunitatea școlară;

  • Dezvoltarea unui comportament sustenabil în comunitatea școlară, prin economisire, reciclare si valorificarea deșeurilor.

Acest proiect de mobilitate se înscrie în strategia de dezvoltare, modernizare și internaționalizare pe termen lung a școlii, activitățile de mobilitate răspunzând nevoilor instituției, parte din proiectul de acreditare pe 5 ani obținut de școală în cadrul proiectului Erasmus+.

Profesorii vor participa la cursuri de formare în străinătate, 8 profesori/an de acreditare, în vederea atingerii obiectivelor acestui proiect.

Cei 8 participanti (indiferent de specializare) trebuie să dispună de o experiență profesională relevantă, flexibilitate, abilități de comunicare și interrelaționare, competențe de coordonare a proiectelor educaționale, abilitati de planificare. In urma participării la curs, ei trebuie să contribuie substanțial la creșterea numărului de proiecte educaționale privind eliminarea discriminării de orice natură, proiecte cu specific ecologic precum și creșterea performanței școlare a elevilor și a motivației acestora, modernizând activitatea didactică prin în raport cu nevoile elevilor; 

După participarea la formarea internațională a profesorilor, aceștia vor folosi competențele dobândite:

  • să organizeze workshop-uri prin care să transmită colegilor din școală resurse și informații dobândite în cadrul mobilităților;
  • să propună și implementeze proiecte educaționale care să conducă la competențe ecologice și comportamente responsabile ale elevilor;
  • să utilizeze metode noi de abordare a temelor incluziunii și diversității în școală și
  • comunitate;
  • să realizeze materiale pentru un Ghid de bune practici pentru promovarea incluziunii și diversității;
  • să utilizeze cunostințele metodice, pedagogice și expertiza dobândite în folosirea
  • instrumentelor digitale;
  • să realizeze materiale pentru un Portofoliu digital cu materiale și metode pentru predare cu ajutorul noilor tehnologii.

 

 

 INFORMAȚII SUPLIMENTARE

 

 

 

ACREDITARE 2022-2027

toppngcom-free-icons-visit-website-icon-750x795.png


CALIFICATI LA NATIONALA

Concursuri

 

 

ACREDITARE ERASMUS+ IN DOMENIUL EDUCATIEI SCOLARE

Erasmus+

ACREDITARE ERASMUS+ ÎN DOMENIUL EDUCAȚIEI ȘCOLARE

2022 - 2027

 

 

 

Obiectivele acreditării:

  1. Îmbunătățirea competențelor digitale a cel putin 40 dintre cadrele didactice în vederea modernizării activității didactice în raport cu nevoile elevilor, până în 2027.

Schimbarea bruscă de organizare a activității didactice care a intervenit in timpul pandemiei a evidențiat cât de mare este nevoia de a îmbunătăți competențele digitale ale cadrelor didactice, astfel încât să poată derula activități didactice de calitate,nu doar față în față, dar și în online, să integreze în lecții instrumente adecvate care să sprijine învățarea, să trezească și să mențină motivația elevilor, să dezvolte competențe cheie, să micșoreze decalajul între nevoile de învățare ale elevilor, care trebuie să fie pregătiți pentru un viitor digital, și metodele de lucru, cu precădere tradiționale, folosite de profesori. In urma aplăcării unui chestionar, atât cadrele didactice, cât și elevii și părinții, au identificat ca fiind nevoia cea mai mare (54,9%) valorificarea potențialului tehnologiilor digitale pentru predare și învățare și dezvoltarea competențelor digitale pentru toți profesorii și elevii. S-a dovedit, în urma discuțiilor cu elevii, că este necesar să continuăm digitalizarea.

 

2. Acceptarea și schimbarea percepției asupra elevilor ce provin din medii defavorizate prin intermediul a cel puțin putin 40 dintre cadrele didactice și 500 de elevi, în vederea îmbunătățirii integrării a cel puțin 50% dintre aceștia în comunitatea școlară până în 2027.


Elevii școlii noastre provin din medii socio-economice variate, iar diferențele ce apar din acest motiv duc deseori la conflicte, bullying/cyberbullying, discriminare, izolarea copiilor ce provin din familii vulnerabile, sau cu probleme de sănătate, CES, mulți copii fiind afectați de comportamentul colegilor în timpul activităților de la școală, sau extrașcolare, în pauze, sau chiar în afara școlii. Pentru a elimina aceste comportamente, școala are nevoie de a dezvolta un program coerent de conștientizare și acceptare a tuturor elevilor, care să ajungă la fiecare elev și profesor, pentru a asigura un mediu de învățare incluziv, care să favorizeze dezvoltarea tuturor elevilor, fiind receptivi la nevoile lor, favorizând dezvoltarea fiecărui individ în raport cu abilitățile sale, într-un mediu de siguranță.

 

3. Dezvoltarea și promovarea unui comportament sustenabil prin intermediul a cel puțin putin 40 dintre cadrele didactice și 500 de elevi din comunitatea școlară, prin economisire, reciclare si valorificarea deșeurilor, până în 2027.


Reducerea resurselor și cresterea costurilor au atras atenția că un comportament sustenabil trebuie să fie o preocupare permanentă a comunitatii noastre scolare pentru economisirea resurselor, reducerea folosirii energieiși a apei, reducerea deșeurilor, creșterea procentului de resurse reciclate, fiind necesară schimbarea obiceiurilor de consum și a stilului de viață, prin activități educaționale, școlare și extrașcolare. Este nevoie ca școala noastră să devină un mediu sustenabil, formând deprinderi trainice pentru viitorii cetățeni, conștientizând că nu este suficient ca elevii să cunoască normele și regulile, e important să le și aplice, iar cadrele didactice și elevii noștri să fie mesageri și în comunitatea locală, să producă schimbare și să convingă si membrii comunității locale să aibă un comportament sustenabil.

 

 

🧩8 cadre didactice, selectate în fiecare an de acreditare, vor participa la cursurile de formare selectate în vederea atingerii obiectivelor propuse și la toate activitățile derulate de formatori, diseminează și multiplică cunoștințele și competențele dobândite, intern și extern față de instituția beneficiară și pe toate canalele și mijloacele prevăzute în planul de diseminare și exploatare al proiectului, astfel încât transformarea să aibă loc nu doar în spațiul intern al școlii, ci în întreaga comunitate școlară.

 

Activitățile proiectului pot fi urmărite pe site-ul proiectului: 

 

ACREDITARE 2022-2027

toppngcom-free-icons-visit-website-icon-750x795.png

 


 

Concursul National MICUL SCOLAR

Concursuri

Școala Gimnazială ”George Tutoveanu”, partener și centru de concurs, vă invită să participați la 

Concursul Național de Matematică „Micul școlar” 

EDIȚIA a IV-a

Etapa județeană - 25 martie 2023 

Etapa națională - 7 mai 2023 

 

 

Centru de concurs pentru județul Vaslui:

Școala Gimnazială ”George Tutoveanu”

Date de contact: Adina Stratulat, adina.stratulat@gmail.com

Formular de înscriere: https://forms.gle/CePq6XA7HyUDuP2b7 

Termen limită pentru înscriere: 10 martie 2023
 

 Informații utile

Concursul DREPTURILE COPILULUI ÎN VIZIUNEA MEA

Concursuri

Școala Gimnazială ”George Tutoveanu”, partener și centru de concurs, vă invită să participați la 

Concursul Regional de Creație Plastică

DREPTURILE COPILULUI ȊN VIZIUNEA MEA,
ediția a XV-a

 

Centru de concurs pentru zona Bârlad:

Școala Gimnazială ”George Tutoveanu”

Date de contact: Adina Stratulat, adina.stratulat@gmail.com

Termen limită pentru înscriere: 10 martie 2023


 Informații utile

Concursul International de Limba Engleza HIPPO.

CONCURSUL INTERJUDETEAN "ION CREANGA - CEL MAI FRUMOS MARTISOR AL ROMANILOR"

 

CONCURSUL INTERJUDEȚEAN ”ION CREANGĂ - CEL MAI FRUMOS MĂRȚIȘOR AL ROMÂNILOR”

CENTRUL DE CONCURS - ȘCOALA GIMNAZIALĂ ”GEORGE TUTOVEANU” BÂRLAD

 

Vă informăm că în data de 4 martie 2023, ora 10  (ora de începere a concursului), la ȘCOALA GIMNAZIALĂ CONSTANTIN PARFENE VASLUI și la CENTRELE DE CONCURS DESEMNATE va avea loc etapa interjudețeană a Concursului Interjudețean ”ION  CREANGĂ -  CEL  MAI  FRUMOS  MĂRȚIȘOR  AL ROMÂNILOR”

Trimiterea listelor cu elevii promovați la această etapă se va face în termen de 7 zile de la susținerea etapei locale  (19 - 25 februarie 2023), la adresele de email de la fiecare centru de concurs desemnat. Sunt promovați la etapa interjudețeană elevii care au obținut cel puțin 85 de puncte, doar primii 2 de la fiecare secțiune (literară, plastică - maximum 4 elevi de cadru didactic), iar la secțiunea Interpretare teatrală – 1 grup/trupă sau 1-2 interpreți/cadru didactic, pentru care atașați materialul audio-viddeo. 

Vă rugăm să trimiteți Tabelul la adresele de e-mail  corespunzătoare Centrului de concurs de care doriți să aparțineți, pentru județul Vaslui, iar pentru cei din alte județe la persoanele desemnate: 

  • Școala Gimnazială ”Constantin Parfene” VasluiOlaru Nastica, tel. 0748266657, e-mail: concurscreanga3vs@yahoo.com

  • Școala Gimnazială ”G. Tutoveanu” BârladAdina Stratulat, tel. 0763669177, e-mail: adina.stratulat@gmail.com

  • Școala Gimnazială ”Atanasie Panu” Huși - Dodi Florina, tel. 0765475704, e-mail: dodyflory27@yahoo.com

  • Școala Gimnazială  ”Mihai David” Negrești -  Iordache Nicoleta Laura, tel. 0742091297, e-mail:  laura_nico14@yahoo.com

 


 

 

 

REGULAMENTUL DE PARTICIPARE

 

ANEXA 1

 

 PROTOCOL DE COLABORARE

CONCURSUL REGIONAL DE CREATIE LITERARA GEORGE TUTOVEANU

CONCURS INGRIJITOR

Știri

 

 

 

 

 


DOSAR, CALENDAR, CRITERII

Zilele scolii, zile de sarbatoare la Scoala GEORGE TUTOVEANU

 

 

Youtube - Free social media icons

 

 

Pagină generată în 0.08 secunde
10,333,010 vizite unice